Fedezzen fel néhány hasznos e-mail marketing technikákat és ötleteket

Fedezzen fel néhány hasznos e-mail marketing technikákat és ötleteket

 

Üdvözöljük az email marketing csodálatos világában! Akár kezdő ön aki még soha életében nem írt marketing e-mailt, akár tapasztalt szakértő, aki már sok opt-in listával rendelkezik, az ebben a cikkben található tippek megtanítják olyan dolgokra, amikre valószínűleg soha nem gondolt korábban. Olvasson tovább, hogy tanuljon!

Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing e-mail listájára. Tegyen egy űrlapot a weboldalára, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont e-mailben. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem fogják azzal vádolni, hogy spameket küldözget.

Ha e-mail marketinggel akarja folytatni, engedélyt kell kérnie az ügyfeleitől, mielőtt e-mailt küldene nekik, ezt a listán szereplő minden egyes személy esetében meg kell tennie. Ha nem teszi meg, rengeteg spamre vonatkozó panaszt kaphat, vagy végleg elveszítheti ügyfeleit.

Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóinak, próbálja meg közölni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az e-mailekre, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.

Az e-mail marketing halad előre, és a jó öreg hírlevél már nagyrészt elavult. Ahelyett, hogy egy általános körlevelet küldözgetne körbe az összes feliratkozójának, fordítson arra energiát, hogy az e-maileket az adott címzettek érdeklődési köréhez igazítsa. Számos olyan robusztus program és szolgáltatás létezik, amelyek segítségével ezt automatikusan megteheti.

Marketinganyagaiban használjon olyan szavakat, amelyek megfelelnek az iparágnak, amelyre összpontosít. Ha például új technológiai cikkek marketinganyagát írja, használjon olyan szavakat, mint az "új", "fejlett" vagy "legkorszerűbb", amelyeket az adott iparágban gyakran használnak. A megfelelő szavak használata segít növelni termékei vonzerejét a vásárlók számára.

Győződjön meg róla, hogy tiszta listából dolgozik. Így az Ön által eltöltött idő a célzott ügyfelek felé irányul. Ha rossz ügyfeleket céloz meg, az nem segít, és egy tiszta listával sokkal gyorsabban juthat el a megfelelő ügyfelekhez. Tisztítsa meg a listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!

Tesztelje az e-mail marketing küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Meg fogja tapasztalni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e-mailek megnyitási arányát. Jegyezze fel a legjobb időpontok/napok keverékeit, és tervezze meg a legfontosabb e-mail marketingkampányait úgy, hogy azokban az ablakokban jelenjenek meg.

Győződjön meg róla, hogy van egy kitartó stratégiája. Bár kitartónak kell maradnia, meg kell győződnie arról, hogy a megfelelő ügyfélkört célozza meg, különben nagyon keveset nyerhet. A kitartás elpazarlása egy érdektelen közönségre nemcsak időpocsékolás, hanem bosszantja is az embereket.

Koncentráljon egyetlen üzenetre minden kiküldött e-mailben. Ne próbáljon meg egy csomó témát belezsúfolni egyetlen e-mailbe. a túl sok információ ahhoz vezethet, hogy a címzett nem olvas át mindent figyelmesen, és esetleg csak eldobja az üzenetet. Legyen egy informatív4 tárgysor és a téma lényege az e-mailben, hogy rávegye őket az elolvasásra.

Tudassa az ügyfelekkel, hogyan adhatják hozzá az Ön e-mail címét a "biztonságos feladói listájukhoz". Sokan nem tudják, hogyan akadályozhatják meg, hogy bizonyos e-mailek a spam mappájukba kerüljenek. Tájékoztassa őket arról, hogyan akadályozhatják meg, hogy ez megtörténjen, és bátorítsa őket, hogy adják hozzá Önt a címjegyzékükhöz.

Ha a legelső kampányát készíti, vagy csak finomítja a már futó kampányait, használja az itt felsorolt stratégiákat, hogy az hatékony és sikeres legyen. Mások szakértelmének felhasználása nagyszerű módja annak, hogy javítsa saját készségeit, új technikákat tanuljon, és olyan sikereket érjen el, amelyeket soha nem gondolt volna lehetségesnek, ezért még ma lásson munkához!

gáztűzhely, bluetooth fülhallgató, mikrohullámú sütő, bluetooth fülhallgató, vezeték nélküli fülhallgató, hűtőszekrény, hűtő, monitor, mosogatógép, mosógép

 

1. gáztűzhely

2. bluetooth fülhallgató

3. mikrohullámú sütő

4. bluetooth fülhallgató

5. vezeték nélküli fülhallgató

6. hűtőszekrény

7. hűtő

8. monitor

9. mosogatógép

10. mosógép

gáztűzhely, bluetooth fülhallgató, mikrohullámú sütő, bluetooth fülhallgató, vezeték nélküli fülhallgató, hűtőszekrény, hűtő, monitor, mosogatógép, mosógép