Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy tovább profitálhasson

Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy tovább profitálhasson

 

Az e-mail marketing nem egyszerűen arról szól, hogy e-maileket küldünk ki az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Tudnia kell, hogyan működik, mit várnak Öntől az ügyfelei, és hogyan teheti az e-mail marketinget az Ön, az ügyfelei és az üzlete javára. Használja az ebben a cikkben található tippeket egy olyan e-mail marketing kampány kidolgozásához, amely mindenkinek azt adja, amit szeretne.

Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline népszerűsítésének lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek építése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget, hogy hírét vigye. Néhány nagyszerű lehetőséget vállalkozásának kiépítésére találhat hálózati eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.

Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóknak, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az Ön e-mailjére, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.

Ha vásárol egy listát, amelyre e-maileket küldhet, ellenőrizze és győződjön meg róla, hogy az naprakész. Néha előfordulhat, hogy a vitorlázólisták megfelelnek a célzott demográfiai adatoknak, de sajnálatosan elavultak. A már elavult címek száma a teljes lista 25%-át is elérheti.

Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely közli velük, hogy ne halogassák. Illesszen be a válaszlevélbe egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben közölheti velük, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.

Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje őket meghatározott ütemezés szerint. Győződjön meg róla, hogy legalább havonta küld valamit, ez segít fenntartani ügyfelei érdeklődését. Ha hetente egy vagy két alkalommal tud e-maileket küldeni, az még jobb. Tesztelje, hogy mely napokon kapja a legjobb visszajelzéseket a webhelye, majd ezeket a napokat használja az e-mailek küldésének szokásos napjaiként.

Maradjon következetes. Ügyeljen arra, hogy az e-mailek színei és márkajelzése következetesek legyenek. A választott betűtípusnak könnyen olvashatónak kell lennie. Az emberek elkezdik felismerni az Ön által küldött e-maileket, és keresni fogják azokat. Az ismertséget nem szabad alábecsülni az üzleti stratégia kidolgozásakor.

Szerezzen egy tárgyi leckét arról, hogyan ne futtasson e-mail kampányt azzal, hogy szándékosan elássa magát a spamben. Iratkozzon fel egy véletlenszerű ingyenes e-mail fiókra, majd tegye ki ezt az e-mail címet az internet különböző helyein. Hamarosan meg fogja tapasztalni, hogy a spam e-mailek elkezdenek beérkezni. Nézze meg minden egyes e-mail negatív aspektusait, és gondolja át, hogyan lehetett volna jobban csinálni. Ha gondoskodik arról, hogy az e-mailek ne hasonlítsanak a spamre, az növeli a hatékonyságukat.

Nemcsak azt kell biztosítania a feliratkozók számára, hogy könnyen leiratkozhassanak, hanem azt is, hogy ez azonnal életbe lépjen. Ha a leiratkozás után kapnak Öntől e-maileket, a címzettek negatív benyomást szereznek Önről, ami árt a jövőbeni kapcsolatuknak. Azonnal dolgozza fel a leiratkozási kérelmeket.

Próbálja meg követni ügyfelei felé egy GYIK részleggel. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely szerint ide kattintva megtekinthetik a gyakran ismételt kérdéseket, hogy jobban megértsék a vállalatát. A záró utószóban tájékoztathatná őket, hogy mindenképpen lássák Önt működés közben.

Mint fentebb említettük, az e-mail marketing nem olyan egyszerű, mint egyszerűen e-maileket küldeni az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Az Ön tartalma és stratégiája teszi a különbséget abban, hogy az Ön e-mail marketingje sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb elnézett spam lesz. Használja a fenti cikkben található technikákat és információkat, hogy olyan e-mail kampányt indíthasson, amelyet Ön és ügyfelei is szeretni fognak.

 

led tükör, világító tükör , világító tükör , fürdőszoba tükör led világítással, tükör világítás, világítós tükör

 

1. led tükör

2. világító tükör

3. világító tükör

4. fürdőszoba tükör led világítással

5. tükör világítás

6. világítós tükör

 

led tükör, világító tükör , világító tükör , fürdőszoba tükör led világítással, tükör világítás, világítós tükör