Tippek és trükkök a jó hírnév megóvására!

Tippek és trükkök a jó hírnév megóvására!

 

Egy szilárd hírnévkezelési stratégia megléte olyan dolog, amit minden okos üzletember jól tenné, ha megtenne. A közvélemény megítélésének elkerülhetetlen hullámvölgyeit kezelni tudni a végső siker és a kudarc közötti különbséget jelentheti. Az alábbi információk hasznos kiindulópontként szolgálhatnak.

Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozás tulajdonosa, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.

Győződjön meg arról, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van az Ön cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az Ön üzleti honlapját a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, hogy az első helyen szerepeljen a keresőben az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.

Ha hamis információt talál az interneten a vállalatáról, kérje az oldal tulajdonosát, hogy távolítsa el azt. Ha csak be tudja mutatni, hogy az információ nem igaz, a legtöbb webhely tulajdonosának nem okoz gondot megszabadulni tőle.

Dühöt érezhet, ha az interneten valami rosszat lát a vállalkozásáról. A legjobb módszer azonban az, ha tényekkel ellensúlyozza az író tévedéseit. Ez lehetőséget ad az embereknek, hogy megértsék az Ön és a panaszos oldalát is.

Maradjon résen, amikor a rossz üzleti hírnév elleni védekezésről van szó. Még ha mindent megtett is a jelenlegi problémák megoldása érdekében, a jövőben mindig lesznek újabbak. a dolgok szemmel tartása biztosítja, hogy azok nem fognak kicsúszni a kezéből.

Legyen óvatos azzal, hogy Ön és alkalmazottai mit mondanak az interneten. Bármi, amit a Facebookon, a Twitteren vagy bárhol az interneten mondanak, örökre online maradhat. Győződjön meg arról, hogy a vállalatának van-e közösségi médiára vonatkozó szabályzata. Az alkalmazottai hangja képviselheti a vállalatát, ami lehet jó vagy rossz. Ezért fontos, hogy a kialakított közösségi médiapolitika szerint járjanak el.

Mindig váltsa valóra az ígéreteit. A feltételek állandó változtatása aláássa az ügyfelek bizalmát. Mások úgy fogják érezni, hogy vállalkozása tisztességtelen, ami negatív hírnevet ad vállalkozásának. Egy ilyen hírnevet nagyon nehéz lehet levetkőzni.

Ismerje meg, mely értékelő oldalak népszerűek, és először ezeken az oldalakon keresse meg cégét. Ezek azok az oldalak, amelyek a legnagyobb forgalmat bonyolítják le. Amit ezeken írnak, az gyakran más keresőmotorokba is bekerül. Ezért biztos akar lenni abban, hogy a vállalatáról szóló negatív véleményeket vagy megjegyzéseket megfelelően kezelik.

Online hírnevének kezelése során mindig a helyes utat válassza. Az internet tele van olyan emberekkel, akik ki akarják adni a frusztrációjukat. Ne hagyja, hogy beszippantsák. Mindig őrizze meg a hidegvérét, és legyen a felnőtt a chat szobában. Tegyen meg mindent, hogy megoldja a problémákat. Ha ez nem sikerül, tegye meg a szükséges lépéseket a negativitás eltávolítására.

A hírnévmenedzsment egyik kulcsfontosságú eleme a márkanév igénybevétele, különösen az interneten. Gondoskodjon arról, hogy más vállalkozás vagy magánszemély ne használhassa fel az Ön hírnevét saját céljai előmozdítására vagy az Ön lejáratására. Használjon csak egy nevet az összes online helyszínén, beleértve a közösségi médiát is, és biztosítsa annak minden olyan nyilvánvaló változatát, amelyet egy versenytárs kihasználhat.

Nem lehet eléggé hangsúlyozni a hírnévkezelés alapos ismeretének értékét. Az ezen a területen keletkezett károk kezelésére szolgáló megfelelő technikák nélkül nagyon súlyos következményekkel járhat. A fent felsorolt tippek figyelembevételével azonban valóban lehetséges, hogy átvészeljük a viharokat, amelyek egy bizonyos ponton biztosan felbukkannak.

acolyte, kemping gáz, csúzligumi méterre, kemping gáztűzhely, digitális halmérleg

 

1. acolyte

2. kemping gáz

3. csúzligumi méterre

4. kemping gáztűzhely

5. digitális halmérleg

acolyte, kemping gáz, csúzligumi méterre, kemping gáztűzhely, digitális halmérleg