Email marketing segítségre van szüksége? Olvasson tovább, itt megtalálja a segítséget.

Email marketing segítségre van szüksége? Olvasson tovább, itt megtalálja a segítséget.

 

Senki sem szeretné, ha az e-mail postafiókja tele lenne reklámokkal, ezért az Ön feladata e-mail marketingesként az, hogy olyasmit küldjön az olvasójának, amire valóban szüksége van. Informatív, érdekes, sőt szórakoztató e-mailek legyenek a célja, de hogyan érheti el ezt? Olvasson tovább, és talál néhány kiváló tippet a terület szakértőitől.

 

Próbálja ki, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely azt üzeni nekik, hogy ne halogassák a dolgot. Illesszen be a válaszlevélbe egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, ha várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.

 

Legyen különösen körültekintő, amikor az új ügyfeleknek küldött első három e-mailt megalkotja. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívja, hogy csatlakozzon a marketinglistájához. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy a különleges ajánlatokról, amelyekre most, hogy feliratkoztak, számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelüket és a különleges ajánlatukat.

 

Mindenképpen tesztelje a különböző e-mail formátumokat. A legfontosabb információkat, valamint az új ajánlatokat az e-mailek legelején szerepeltesse. Próbáljon ki különböző megközelítéseket, hogy lássa, mi váltja ki a legjobb reakciót. Ha már van egy rövid listája a sikeres formátumokról, folytassa ezek használatát. Ez segít ügyfeleinek elvárásokat kialakítani a jövőbeli e-mailekkel kapcsolatban, és lehetővé teszi számukra, hogy könnyen megtalálják a keresett információkat.

 

Ne küldjön hetente egyetlen e-mail üzenetnél többet. Ne feledje, hogy olvasói valószínűleg rengeteg e-mailt kapnak minden nap. Ha hetente egynél több e-mailt kezd el küldeni, az ügyfelek lehet, hogy már nem figyelnek rájuk, vagy teljesen leiratkoznak, ami elpazarolja azt a nagyszerű tartalmat, amelynek összeállítására időt és energiát fordított.

 

Kerülje a fontos marketingüzenetek túl közeli kiküldését a nagyobb ünnepek közeledtével. Ezekben az időszakokban az emberek valószínűleg személyes ügyekkel, nyaralásokkal és a különböző más csatornákról érkező elárasztásokkal vannak elfoglalva. Ez alól azonban lehetnek kivételek. Az olyan különleges promóciókról szóló e-mailek, mint a fekete péntek, kivételek ez alól.

 

Legyen kreatív az e-mail dizájnjaival, hogy kiderítse, mi működik a legjobban. Küldjön ki néhány e-mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegszínükben különböznek egymástól. Játsszon a képek elhelyezésével, beleértve a logókat is. Miután elküldte az e-maileket, derítse ki, hogy melyek voltak a legjobb kattintási arányúak. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtasson, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A nagyobb kattintási arány több eladást jelent.

 

Amikor e-mail marketingkampányt állít be, fontos, hogy tudja, ki a célközönsége. A piaci résre vonatkozó megfelelő kutatás segít meghatározni a célközönséget, és ezután hatékony e-mail marketingkampányt építhet. A megfelelő ügyfelek megcélzása a siker kulcsa.

 

Próbálja meg testre szabni üzeneteit az e-mail címzettjei számára. Próbálja meg belevenni a nevüket az e-mailbe, hogy az kedvesebbnek és személyesebbnek tűnjön. Ez segíthet abban, hogy jobb kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel, és hajlamosabbak lesznek elolvasni a mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mail üzenetekben.

 

Időről időre jó ötlet megváltoztatni az e-mailek formátumát. Ha rendszeresen küld HTML-ben e-maileket, fontolja meg, hogy időnként csak egyszerű szöveges formátumban készítse el őket. Ha az üzenet jól meg van írva, segíthet kapcsolatot teremteni az ügyféllel, ami növeli a vágyát, hogy támogassa a vállalatát és annak termékeit vagy szolgáltatásait.

 

Egy nap talán Ön is szakértő lesz a szakterületén, de egyelőre tanuljon minél többet, hogy csiszolja készségeit, és új ötletekkel lássa el. Ez a cikk egy nagyszerű ugródeszka, de ne álljon meg itt - gyakorolja a tanultakat, és a siker elérhető közelségbe kerül!