Egyszerű tippek a Facebook használatával a vállalkozásod piacára!

Egyszerű tippek a Facebook használatával a vállalkozásod piacára!

 

A Facebook marketing az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfelek széles körét megszólítsa, különösen, ha Ön egy kisvállalkozás, amely időt tud szánni arra, hogy válaszoljon a konkrét megjegyzésekre. A Facebook népszerűsége és ismertsége miatt a legtöbb amerikai számára kiváló marketingútvonal. Olvasson tovább további tippekért.

 

Minden marketing kulcskérdése, hogy megértsd, miért csinálod. Mi a végső célod? Ha ezt már kitalálta, könnyebben készíthet egy tervet, hogy pontosan azt hozza be, akit szeretne Facebook-kedvelőből ügyféllé változtatni. Tehát kezdje el az ötletelést még ma - mit marketingel?

 

Használja ki a Facebookon rendelkezésre álló összes lehetőséget, amikor vállalkozásának marketingjére használja. Nagyon sokféle módon testre szabhatja oldalát, a kulcs az, hogy pontosan tudja, melyek ezek a lehetőségek. Ha segítségre van szüksége, számos weboldal, köztük a Facebook is, adhat némi betekintést.

 

Mindig győződjön meg róla, hogy válaszol a dolgokra, amikor az emberek kérdéseket tesznek fel Önnek, vagy megjegyzéseket hagynak Önnek. Köszönje meg nekik, hogy kapcsolatba léptek Önnel, és próbáljon hasznos válaszokat adni a kérdéseikre. Ossza meg a webhelyére vagy a GYIK oldalára mutató linkeket, hogy segítsen megválaszolni a gyakori kérdéseket.

 

Amikor olyan információkon gondolkodik, amelyeket megoszthat követőivel a Facebookon, próbálja meg, hogy azok relevánsak legyenek ahhoz, ami az Ön vállalkozásában vagy iparágában történik. Ha a cége autóalkatrészeket árul, akkor az autóalkatrészekkel kapcsolatos posztokat kell készítenie. Ha macskákról vagy más irreleváns témákról posztol fotókat, az emberek biztosan nem követik az oldalát.

 

Ha a Facebookot használja vállalkozása népszerűsítésére, használjon fotókat az üzenetek közvetítésére. A fotók remek módja annak, hogy bemutassa, mit kínál. Emellett lehetővé teszik, hogy leírásokat és további információkat írjon be, amelyeket a felhasználók hasznosnak vagy érdekesnek találnak. Ne hanyagolja el a fényképek leírását, mert ezzel kulcsfontosságú SEO- és keresési lehetőségekről marad le.

 

Ne felejtsen el elérhetőségeket elhelyezni vállalkozása Facebook-oldalán. Ennek tartalmaznia kell vállalkozás azonos nevét, telefonszámát és vállalkozása címét. Ha valakit érdekel az, amit a Facebook-oldalán lát, elengedhetetlen, hogy rendelkezzen az elérhetőségével, hogy többet tudjon meg.

 

Csatlakoztassa Twitter-fiókját a Facebook-oldalához. Ez segít racionalizálni a mindkét közösségi médiafiókban megjelenő bejegyzéseit. Amikor a Twitteren posztol, a posztja egyidejűleg a Facebook-oldalán is megjelenik. Ezzel időt és energiát spórolhat meg azzal, hogy mindkét oldalra bejelentkezzen egy-egy poszt elkészítéséhez.

 

Ajánljon valamit cserébe a Facebook-oldalán való regisztrációért. Azzal, hogy a látogatók regisztrálnak az oldalára, folyamatos párbeszédet folytathat velük a vállalkozásáról. Ha felajánl nekik valamit, például egy nyereményjátékban való részvételt, akkor nagyobb valószínűséggel regisztrálnak az oldalára, és értékes ügyfelekkel látják el vállalkozását.

 

Ne feledje, hogy tiszteletben kell tartania követői magánéletét, amikor a Facebookot használja vállalkozása értékesítésére. Ha valaki privát üzenetben küld önnek egy elragadó értékelést, ne feledje, hogy engedélyt kérjen tőle, mielőtt nyilvánosságra hozná azt. Lehet, hogy azért döntött úgy, hogy így küldi el az üzenetet, mert nem akarta, hogy nyilvánosan elismerjék.

 

A Facebook-oldalán alakítson ki olyan helyeket, ahol a közönsége feliratkozhat. Teremtsen kapcsolatot a látogatókkal való kommunikációhoz úgy, hogy megkéri őket, hogy regisztráljanak  és cserébe felajánl valamit. Rendezhet versenyt, vagy egyszerűen csak ajándékba adhat egy ingyenességet.

 

Ahogyan a cikk elején említettük, ha képes időt szakítani arra, hogy kifejezetten válaszoljon az ügyfeleknek a vállalkozás Facebook-oldalán, az segíthet a pártfogókkal való kapcsolat kiépítésében. Ne feledje a cikk tippjeit, és használja a Facebook marketinget az Ön javára. Ezek a tippek több helyzetben is alkalmazhatók!