A-tól Z-ig, ez a cikk mindent lefed a közösségi média marketingről!

A-tól Z-ig, ez a cikk mindent lefed a közösségi média marketingről!

 

Egy online vállalkozás működtetése kihívást jelent, mivel a marketingmódszerek folyamatosan fejlődnek. Egyszerre lenyűgöző és ijesztő felismerni az online elérhető információk hatalmas mennyiségét. Naponta új webhelyek, stratégiák és ötletek bukkannak fel. Például a közösségi média weboldalak új utakat jelentenek arra, hogyan érheti el az ügyfeleket, de vannak dolgok, amelyeket tudnia kell ahhoz, hogy a marketinget sokkal hatékonyabban tudja megvalósítani. Ismerje meg, hogyan használhatja hatékonyan a közösségi médiát a vállalkozás marketingjéhez. Ebben a cikkben található tippek segíteni fognak Önnek.

Indítson blogot, és ügyeljen arra, hogy azt folyamatosan frissítse és tele legyen releváns információkkal, amelyeket az olvasók hasznosnak találhatnak. Ha vállalkozása jelenleg vagy hamarosan kedvezményt, kupont, promóciót vagy kiárusítást indít, győződjön meg róla, hogy blogja megemlíti azt. A blogja bejelentheti a kiürítéseket, akciókat és a hely vagy nyitvatartási idő változásait is. Ügyeljen arra, hogy ezek is szerepeljenek a blogján.

Legyenek akciók a webhelyén, hogy növelje a kísértést az ügyfelek számára, hogy meglátogassák. Ezek az ügyfelek valószínűleg megnézik ezeket az akciókat, ha máshol nem találják meg őket, és még másoknak is mesélni fognak az akciókról.

Ha a közösségi média marketinget fontolgatja, az első dolog, amit meg kell tennie, hogy a lehető legtöbb közösségi média weboldalon regisztráljon az Ön által preferált fióknevekkel. Ezeknek a fiókneveknek tartalmazniuk kell az Ön vállalkozásának nevét. Ez különösen fontos az olyan webhelyek esetében, mint a Twitter, ahol a fiókneve az Ön megjelenített neve. Az idő előrehaladtával egyre nehezebb lesz az Ön által kívánt fióknevet kapnia. Foglalja le ezeket a neveket most.

A közösségi média marketing használata során előfordulhat, hogy rendszeresen módosítania és frissítenie kell célkitűzéseit és céljait, hogy a célon maradhasson. A beszélgetések váratlan utakra terelhetik a marketingjét, ezért a legjobb, ha rendszeresen újraértékeli az irányt, és ennek megfelelően módosít.

Amikor valamit közzétesz a blogon, vagy frissíti a weboldalát, azonnal írjon egy Facebook-bejegyzést. Talán érdemes előre terveznie és előre megírnia a posztot, hogy ne kelljen sietnie. Ne feledje, hogy az emberek azért iratkoztak fel a Facebook-bejegyzéseire, hogy naprakészen értesüljenek arról, hogy mit csinál.

Hozzon létre hasznos tartalmat úgy, hogy interjút készít egy szakértővel valamilyen, a termékeihez kapcsolódó témában. Tegye közzé az interjút a YouTube-on, és ossza meg a közösségi médiában. Ez az a fajta tartalom, amelyet a követőid szívesen megosztanak majd a barátaikkal. Ügyeljen arra, hogy érdekes interjúalanyt válasszon, és tegyen fel releváns kérdéseket.

Amikor videókat tesz fel a Youtube-ra vagy a közösségi hálózatokra, győződjön meg róla, hogy jó címeket választ. A releváns kulcsszavakat is be kell építenie a címbe. Minél hasznosabbak a videóid, annál több megtekintést kapnak, és annál több találatként jelennek meg a kulcsszavas kereséseknél.

Indítson Yahoo! fiókot a vállalatának, és látogasson el a Yahoo! Answers oldalára. Ezen a weboldalon az emberek kérdéseket tehetnek fel, majd mások válaszokat adhatnak. Keressen az Ön piaci résébe tartozó kérdésekre, és adjon olyan válaszokat, amelyek kiemelik termékeit vagy szolgáltatásait. Ha minőségi válaszokat tud adni egy adott piaci résen, gyorsan tekintélyként szerezhet hírnevet a területen.

A LinkedIn-frissítései tartalmazhatják azt, amit a Twitteren közzétesz, ha a Twitter-alkalmazást hozzáadja a profiljához. Még ha a Twitter-bejegyzések általában rövidebbek is, mint a LinkedIn-frissítések, nagyobb számú embert érhet el, és arra ösztönözheti LinkedIn-ismerőseit, hogy megtalálják Önt a Twitteren.

A közösségi média marketing hatékony és szórakoztató lehet, ha ezeket a tippeket alkalmazza. Próbáljon kísérletezni, és nézze meg, hogy melyik módszer válik be Önnek. Az internet nagyszerű módja lehet annak, hogy ügyfeleket találjon, és az új dolgok első alkalmazása kritikus fontosságú. Használja ki mindazt, amit a közösségi hálózatok kínálnak.