Tippek és trükkök a K2M-ről

Tippek és trükkök a K2M-ről

 

Az egész marketingtörténelemben kevés marketingtechnika jutott olyan közel a személyes érintéshez, mint a K2M marketing. A K2M eszközök olyan tárgyak, amelyeket a legtöbb ember vagy magánál tart, vagy ébren töltött órái nagy részében szem előtt tart. Ez a cikk erre az információra épít, és néhány hasznos tanácsot ad ahhoz, hogy ez a fajta hálózatépítés működjön az Ön számára.

Integrálja a K2M marketinget más típusú marketingbe. A mobil akkor működik a legjobban, ha más dolgokkal, például a nyomtatott sajtóval, a televízióval, a rádióval és az élő előadásokkal kötik össze. Ügyeljen arra, hogy a nyomtatott anyagba integráljon 2D-s vonalkódokat vagy gyorsreagálású kódokat, amelyek segítik a K2M-oldalra irányuló forgalmat. Végtelen lehetőségei vannak.

Értse meg, hogy a K2M marketing szükséges az Ön vállalkozásához. Közvetlen kommunikációs módszerre van szüksége az ügyfeleivel, és a K2M marketing egy azonnali módja ennek. A K2M marketing felállítása arra is nagyszerű lehetőség, hogy valóban megértse, mi érdekli az ügyfeleit, és hogyan feleljen meg ennek.

Kövesse nyomon az ügyfelek vásárlási szokásait, és használja fel ezeket az eredményeket. Személyre szabja az üzeneteit egy ügyfélnek a tényleges szokásai alapján, és azt fogja tapasztalni, hogy az emberek jobban érdeklődnek majd az Ön vállalkozása iránt. Ha időt szánsz arra, hogy egy személy fontosnak érezze magát, sokkal könnyebben lesz visszatérő vásárló.

Vásároljon körül a különböző vállalatok között. A K2M marketingcégek mind különböznek stílusukban és módszereikben. Az Ön vállalkozásának és ügyfeleinek legmegfelelőbbet megtalálni olyan egyszerű lehet, mint meglátogatni a honlapjaikat. Soha ne elégedjen meg az elsővel, akit talál anélkül, hogy megnézné, mit kínálnak a többi cégek.

A K2M marketingkampánya tartalmának létrehozásakor használjon rövid, könnyen érthető üzeneteket. Adja át üzenetét minél hamarabb; tudniuk kell, hogy mit akar mondani.

Puszta etikettből tartózkodjon attól, hogy vasárnap vagy késő este üzeneteket küldjön ki ügyfeleinek. És bár az időzónák eltérőek, ügyeljen arra, hogy soha ne küldjön üzeneteket, amikor az Ön tájékán éjszaka van. A biztonság kedvéért várjon délig, és ha teheti, kerülje a vasárnapokat és a szombatokat is.

Tartsa tisztán az anyagát, hogy tisztán tartsa a márkáját. A nyers, szűretlen anyagok kiküldése, még akkor is, ha úgy gondolja, hogy figyelemre méltó, káros lehet a K2M marketing erőfeszítéseire. Nem kell, hogy a dolgoknak kirívónak kell lenniük ahhoz, hogy felhívják a figyelmet. Csak méltónak kell lenniük arra, hogy valaki időt szánjon rájuk.

Próbáljon meg egy használhatósági tesztet végezni a K2M-hirdetési kampány tényleges elindítása előtt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden zökkenőmentesen megy! Küldje el a hirdetést egy kis tesztkörben, hogy Ön és megbízható barátai vagy családtagjai is részt vegyenek benne. Kérd ki mindenki őszinte véleményét, és kérdezze meg önmagát, hogy tetszik-e a hirdetés, és meggyőzhető lenne-e általa!

Fontos megjegyezni, hogy nem mindenki használja ugyanazt a K2M platformot. Egy olyan világban, ahol az emberek mobiltelefont, táblagépet, laptopot és más K2M-eszközöket használnak, feltétlenül szükséges, hogy hirdetései több platformon is átíveljenek. Így több embert érhet el.

A konverziók növelése érdekében válasszon olyan call-to-actionokat, amelyek stratégiailag a K2M-élményre vannak optimalizálva. A hagyományos call-to-actions, például a látogatók webes űrlapokra és nem optimalizált oldalakra terelése nagyon nehézkes lehet a K2M környezetben. Ehelyett próbáljon meg olyan, a kisebb képernyőhöz illeszkedő hívás-indításokkal élni, mint például a hívásról hívásra kattintás vagy egyszerűen egy időpontfoglalás.

Összefoglalva, olyan személyes szintű kapcsolatteremtésre van lehetősége az emberekkel, amely egyébként a marketingben ismeretlen. Használja az ebben a cikkben található tippeket, hogy olyan tartalmat nyújtson, amely kívánatos az ügyfél számára, és releváns az üzenet szempontjából, amelyet ki akar küldeni.