Tippek, amelyek segítenek megérteni a közösségi média marketing alapjait

Tippek, amelyek segítenek megérteni a közösségi média marketing alapjait

A közösségi médián keresztül történő marketing kutatásokat, kemény munkát és időbefektetést igényel. Amint ez a három összetevő a helyén van, továbbléphet, és megvalósíthat néhány tippet, amelyeket ebben a cikkben adunk.

A közösségi médiamarketinggel kapcsolatban az egyik elkerülendő szabály, hogy ne bosszantsa az ügyfeleit. Néhány marketinges túlzásba viszi, hogy folyamatosan olyan üzeneteket küld az ügyfeleinek, amelyekre valójában nincs szükségük. Ez bosszanthatja az olvasóit, és azt eredményezheti, hogy nem akarják meglátogatni az oldalát, különösen, ha állandóan üzenetekkel bombázza őket!

Ha a közösségi média marketinggel jó étvágyat akar kelteni, csak tegyen úgy, mintha tudná, mit csinál, amíg nem lesz sikeres. Derítse ki, hogy a versenytársai hogyan használják a közösségi médiát marketingcélokra, és merítsen tőlük ötleteket, amíg nem lesz elképzelése arról, hogy mi fog a legjobban működni az ügyfelei és a vállalkozása számára. A konkurenciát, akivel szemben áll, elemezni kell. Nézze meg a közösségi profiljaikat, és nézze meg, mit hirdetnek, és milyen akcióik vannak.

Ha a közösségi média marketingben szeretne nagy követővel rendelkezni, ne csak termékeket próbáljon eladni. Tegyen tényszerű történeteket (vagy kitalált történeteket), és olyan információkat tartalmazzon, amelyek valóban az Ön által választott
termékhez kapcsolódnak. Tartson nyereményjátékokat, osszon meg fotókat, és kérjen visszajelzést a követőitől. Beszélgessen és folytasson párbeszédet feliratkozóival és követőivel. Ahelyett, hogy olyan területeket keresne, ahol ügyesen elhelyezhet a termékeit, inkább azon gondolkodjon, hogyan kelthet érdeklődést a termékei iránt a tartalmakon keresztül. Nézze meg, hogy ügyfelei kötik-e márkáját az identitásukhoz és az életstílusukhoz, ahelyett, hogy csak a pénzükhöz kötnék.

Keressen bloggereket a saját szakterületén belül, és hagyjon kommenteket a blogjaikon. A hozzászólásokban az a nagyszerű, hogy általában egy linket is hagyhat a kommentben, így az adott blog olvasói megtalálhatják webhelyét vagy blogját. Bár a nagyobb követőkkel rendelkező blogokhoz való ragaszkodás nagyobb valószínűséggel generál nagyobb forgalmat az Ön számára, a kisebb blogok látogatói is összeadódhatnak.

Adjon módot arra, hogy az emberek feliratkozhassanak e-mail értesítésekre, amikor új blogbejegyzéseket tesz közzé. Akár csak egy korábbi témát felelevenítő bejegyzést tesz fel, akár egy új termékről ír, a követőknek módot adva a kapcsolattartásra működik, még akkor is, ha ez a fajta közösségi média marketing régebbi módszerként ismertebb az internetes marketing kihasználására.

Ne tegyen irreleváns bejegyzéseket a közösségi média profiljain. Mindig tartsa posztjait szakszerűnek és relevánsnak. Senkit sem érdekel, hogy új mobiltelefont kapott, vagy hogy sorban áll a moziban. Ezeket a posztokat a saját személyes profiljának kell fenntartania, nem pedig az üzleti profiljának.

A közösségi média marketing sikeres használatának kulcsa a kiváló tartalom. Ennek a tartalomnak inspirálónak, tanulságosnak és érdekesnek kell lennie, hogy követői meg akarják majd osztani. Amikor megosztják az Ön tartalmát, Ön és vállalkozása új potenciális követőkkel kerül kapcsolatba, akik szintén megoszthatják az Ön tartalmát, és építhetik közösségi médiajelenlétét.

A közösségi média marketingkampányaiban mindig tartsa szem előtt, hogy ki a célközönsége, és mi az, ami a legfontosabb a számukra. Olyan tartalmakat kell posztolnia, amelyek számukra is alkalmazhatóak, és olyan módon kell összpontosítania erőfeszítéseit, amely fenntartja a figyelmüket. A posztjainak relevánsnak és magas színvonalúnak kell lenniük, hogy követői és rajongói ne ugorják át őket csak úgy, mert nem érdekli őket.

Ha betartja az itt található tippeket, és minden nap új információkat szív magába, sokféleképpen fog fejlődni. Mindkettő elsajátítása rengeteg kemény munkát igényel, de ha sikerül, a végeredmény egy jól működő cég lesz, és profit a zsebében.