Hasznos tippek itt a Facebook marketingről, amelyek egyszerűen érthetőek

Hasznos tippek itt a Facebook marketingről, amelyek egyszerűen érthetőek

A Facebook marketing többről szól, mint egy Facebook oldal létrehozása. Ha új vagy a Facebookon, vagy a kampányod még nem hozott eredményt, valószínűleg csak több információra van szükséged, hogy sikeres lehess. Olvass tovább, hogy megtudd, mit kell tenned ahhoz, hogy vállalkozásod a Facebookon értékesítsd.

Frissítsd rendszeresen a Facebook-oldalad. Ne habozz minden reggel új frissítést közzétenni, ha úgy találod, hogy feliratkozóid legalább naponta egyszer megnézik a Facebookot. Ha feliratkozóid valószínűleg nem nézik gyakran a Facebookot, ossz meg heti egy frissítést.

Minden marketing kulcskérdése, hogy megértsd, miért csinálod. Mi a végső célod? Ha ezt már kitaláltad, könnyebben készíthetsz tervet, hogy pontosan azokat hozd be, akiket a Facebook like-okból vásárlóvá szeretnél tenni. Tehát kezdd el az ötletelést még ma - mit marketingel?

Ha a Facebookot használod marketingre, győződj meg róla, hogy ott is posztolj! Senki sem fog meglátogatni egy olyan oldalt, amelyen ritkán van frissített tartalom. Ne terheld túl a követőid, de ügyelj arra, hogy legalább hétköznaponként egyszer posztolj, hogy az emberek gyakran visszanézzenek, csak hogy lássák, mi újság.

Kapcsold össze Facebook-oldalad másokkal, akik hajlandóak segíteni a hírverésben. Ha ideális eredményeket akarsz elérni a Facebook használatával, a kulcs az, hogy őrületesen sokan lájkolják az oldaladat. Ha van valaki az oldaladon, ezt könnyen elérheted.

Tekintsd úgy, hogy a Facebookon szörfölsz, mint a céged, nem pedig mint saját magad. Amikor az oldaladon vagy, lehetőséged van arra, hogy magaként az oldalként nézz körül a Facebookon. Tedd ezt, és lájkold azokat az oldalakat, amelyekről úgy gondolod, hogy hasonló rajongótáborral rendelkeznek, majd kommentelj ezeken az oldalakon is, hogy a neved megismertesd egy szélesebb közönséggel.

Használd a Facebookot az oldaladra mutató linkek megosztására. Próbálj meg hetente cikkeket írni, vagy indíts videoblogot, hogy rendszeresen több tartalmat tudj létrehozni. A közönséged fel fog iratkozni a frissítéseidre a Facebookon, ha minőségi tartalmat hozol létre. Cikkeidben vagy videóidban mindenképpen említsd meg Facebook-kampányodat.

Próbáld ki az egyéni fülek használatát a Facebook-oldaladon. Amikor először hozod létre üzleti Facebook-oldaladat, olyan általános lapokat kapsz, mint a Fal és az Info lapok. Próbáld meg bővíteni a lehetőségeidet saját egyéni fülek létrehozásával. Egyes vállalkozásoknak vannak olyan lapjai, amelyek különböző típusú tartalmakra, például termékekre, hírlevelekre és folyamatban lévő versenyekre mutató linkeket tartalmaznak.

Használd a Facebookot ügyfélszolgálati eszközként. Hívd meg az ügyfeleket, hogy küldjenek kérdéseket, észrevételeket vagy panaszokat a Facebook-oldalán tett megjegyzésekkel. Ez egy remek módja annak, hogy megmutassa kiváló ügyfélszolgálati politikád. Válaszolj részletesen a kérdésekre, és ajánlj fel visszatérítést vagy új termékeket azonnal a panaszkodó ügyfeleknek.

Ha nincs időd a nap folyamán a Facebook-oldal karbantartására, akkor bízz meg valaki mást ezzel a feladattal. Az emberek észreveszik, ha az üzeneteid túl rövidek lesznek, és kezdenek hiányozni a tartalomból. Teljesen elfogadható, ha valaki mással futtatod az oldalt, amíg te a vállalkozás más területein dolgozol.

Rengeteg forrás áll rendelkezésre, amelyekből többet megtudhatsz a Facebook marketingről, de ne feledd, hogy a Facebook marketingguruk által ajánlott módszerek nem feltétlenül alkalmazkodnak a te célközönségedhez. Tanulj meg minél többet a Facebook marketingről, és válaszd azokat a módszereket, amelyek a te célközönségedhez igazodni látszanak.

Amint láthatod, a Facebook marketing nem kevés erőfeszítést igényel. Most azonban, hogy már tudod, mit kell tenned, elég könnyű lesz belevágnod. Ülj tehát a számítógépedhez, és hozd létre első bejegyzésed még ma. Ha alkalmazod tippjeinket, szinte azonnal sikert fogsz látni.